Voorbeelden van (hard)rock- en metalsongs over de V.S.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ging eigenlijk gelijk uit van nummers die fel gekant of een directe aanklacht zijn tegen het Amerikaanse beleid. Als ik je vraag nu nog eens lees vraag je dat niet, bedoelde je dat wel of mogen het ook nummers zijn die positief over de VS zijn?

Het beste antwoord

American Woman*.

*De interpretatie van het nummer is van belang om te zeggen of het wel of niet over de invloed van de V.S. gaat of gewoon over Amerikaanse vrouwen.

Toegevoegd na 50 seconden:
We all live

Toegevoegd na 1 minuut:
We all live in America - Rammstein

Toegevoegd na 13 minuten:
"America, Fuck Yeah" - DVDA (van de film Team America-World Police)
http://www.youtube.com/watch?v=YZdJRDpLHbw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteindelijk gekozen voor Callifornacation en Amarican Idiot, maar jij schreef het meeste op. tnx!

Andere antwoorden (5)

Hatebreed bijv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bruce Springsteen - Born in the U.S.A. (niet echt hard, wel rock)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rise against- hero of war

rise against is een amerikaanse hardcore punkrock band met veel politieke invloeden
12 jaar geleden
rage against the machine mag niet ontbreken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
American Idiot van de band Greenday!