Waarom kan "skyradio" geen eigen ideeen bedenken?

Een beetje triest is het wel, maar het idee van geen dezelfde plaat tussen 9 en 5 komt toch echt bij het voormalige en veel betere RTL fm vandaan. Nu weer het idee van de 90's @ 9. Dat radio 10 gold al veel eerder van RTL fm had overgenomen toen die zender ophield te bestaan. Waar is de creativiteit van "SAAIRADIO" ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Mee eens. weg met dat saaie computerprogramma.!! Een schande voor de radiowereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Herhalen, dat is hun kracht... Die tot vervelens toe herhaling, geeft ook weer een neigen sfeer, die je herkent... Vandaar hun succes... Omdat het scoort...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste: beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Ten tweede: Skyradio heeft een eigen identiteit weten te creëren door geen dj te huishouden, waardoor deze zender het vaakst aanstaat op bedrijven waar klanten ontvangen worden.

Ten derde durf ik niet te zeggen of er, indien het programma 100% hetzelfde is, er geen rechten zijn overgenomen.

Jou stelling is puur een aanname. En nee ik heb geen skyradio op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een soortgelijk idee, maar wordt niet hetzelfde genoemd. Veel mensen ergeren zich op het werk aan het "geouwehoer" van dj's en aan stations waar "je de hele dag hetzelfde hoort". Als dit zo is is het een goed recht van Sky om hierop in te spelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie bovenstaande reacties;

Hm.. Het is natuurlijk zo dat er trends in de radio wereld zijn, netzo als op TV.

Zo worden er continue ideeen van elkaar overgenomen. Daar is toch niets mis mee? Verder luister je skyradio voor de muziek, en niet voor de DJ's en of acties. Ze hebben alleen thema's. En dat is goed voor herkenbaarheid van blokken uitzending.

Het leuke in Nederland is dat er de mogelijkheid is om naar andere radiostations te luisteren. Als je het saai vind. Dan luister je toch gewoon niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat je slechte voorbeelden geeft, deze ideeën zijn niet zó origineel en veelzijdig dat je van 'jatten' kunt spreken. Vind je mij ook een dief als ik mijn zoon Hans noem en dus zelf 'niet in staat ben' een naam te bedenken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"never chance a winning team" het format blijkt nog steeds winstgevend en skyradio is een commerciele zender en wil dus ook winstgevend blijven. ze hebben blijkbaar een formule gevonden die het jaar na jaar goed blijft werken en misschien wel juist omdat dat concept altijd het zelfde is gebleven.

om een voorbeeld te geven: het enige moment dat coca-cola lagere omzetcijfers had dan pepsi was toen ze de bekende formule hebben veranderd en het (geloof ik) new coke heten voor een korte periode. na het verlies in omzet wisten ze niet hoe snel ze weer terug moesten naar hun oude recept wat wij vandaag de dag nog steeds in de supermarkt vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste is bijna alles al een keer bedacht... Ten tweede hebben ze mij niet ingehuurd: ik heb ideeën zat. Ik ken de vernieuwende zaken die er nog over zijn.