ik heb een externegeluidskaart gekocht met meerdere ingangen en ikwil het ene liedje door mijn koptelefoon horen ende andere door de speakers kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

het is wel mogelijk om 2 verschillende liedjes af te spelen
maar of dat gespits kan worden lijkt me lastiger
probeer dit eens
speel iets af met windows media player
en speel telijkertijd iets anders af met een andere player vlc of realplayer o.i.d
je hoort dat ze beide afspelen geen probleem maar dat splitsen zal lastiger zijn
zeker niet door 1 geluidskaart
het kan misschien wel als je bijvoorbeeld windows media player de opdracht geeft via 1 geluidskaart te spelen
en een andere player door de ander geluidskaart ??

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik heb het even geprobeerd met een simpele usb geluidskaartje maar mij lukt het niet
misschien dat jouw externe geluidskaart wel die mogelijkheid heeft waarschijnlijk is het dan mogelijk via de software die je erbij kreeg ?
daar bedoel ik niet de driver mee maar vaak leveren ze wel een of ander uitgebreide player en instel programma
maar ik denk zelf dat het niet zal gaan tenzij en geluidskaart over die mogelijkheid beschikt
vrees dat je er nog een pctje bij moet halen
maar goed zelfs een goedkoop gevalletje is wel geschikt voor muziek