ik heb een externegeluidskaart gekocht met meerdere ingangen en ikwil het ene liedje door mijn koptelefoon horen ende andere door de speakers kan dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

het is wel mogelijk om 2 verschillende liedjes af te spelen maar of dat gespits kan worden lijkt me lastiger probeer dit eens speel iets af met windows media player en speel telijkertijd iets anders af met een andere player vlc of realplayer o.i.d je hoort dat ze beide afspelen geen probleem maar dat splitsen zal lastiger zijn zeker niet door 1 geluidskaart het kan misschien wel als je bijvoorbeeld windows media player de opdracht geeft via 1 geluidskaart te spelen en een andere player door de ander geluidskaart ?? Toegevoegd na 25 minuten: Ik heb het even geprobeerd met een simpele usb geluidskaartje maar mij lukt het niet misschien dat jouw externe geluidskaart wel die mogelijkheid heeft waarschijnlijk is het dan mogelijk via de software die je erbij kreeg ? daar bedoel ik niet de driver mee maar vaak leveren ze wel een of ander uitgebreide player en instel programma maar ik denk zelf dat het niet zal gaan tenzij en geluidskaart over die mogelijkheid beschikt vrees dat je er nog een pctje bij moet halen maar goed zelfs een goedkoop gevalletje is wel geschikt voor muziek

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100