kan je muzieksmaak zomaar veranderen?

vroeger nouw ja vroeger ik denk iets van 6 maanden geleden luisterden ik bijna geen muziek en als ik dan muziek luisterde luisterde ik meestal de nieuwe liedjes dus de top 40, maar sinds kort luister ik alleen nog maar metal/death metal, dus ik vroeg me af kan je zomaar van muzieksmaak veranderen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als het goed is ontwikkel je je hele leven lang en ontwikkelt je smaak vaak mee. Je krijgt ook belangstelling voor andere muziekstijlen . Als kind vond je Bassie en Ariaan of de Teletubbies misschien wel super coole muziek, maar dat is nu ws wel over. Zo is dat ook met je muzieksmaak nu. De metal/death kan weer overgaan in wat anders. Vrienden brengen je weer in aanraking met hun favoriete muziek en die kan jou ook weer aanspreken. Het ook mogelijk dat je altijd een zwak houdt voor bepaalde stijl muziek, maar daarnaast ook anders stijlen leuk vindt. Wie weet zit je over 25 jaar alleen nog maar klassieke concerten te beluisteren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100