wat is de titel van het liedje met de tekst en beetje van me dit en een beetje van me dat,..... en piekfijn voor mekaar ?

al gezocht op youtube maar het is niet de titel
denk ik

12 jaar geleden
in: Muziek
1.9K

Het beste antwoord

Vulvano - Een beetje van dit.

Toegevoegd na 29 seconden:
Vulcano dus, géén Vulvano.

Toegevoegd na 2 minuten:
Volledig titel: Een beetje van dit, een beetje van dat, uit 1983.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zat je weer aan vulva's te denken? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach.., wat zal ik zeggen.. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plusje voor de verspreking
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo 80's :) Ongelooflijk :) Prachtig om weer eens terug te zien. Thanks voor de herinnering. Ja, mijn verwondering over die broeken die tot boven je navel opgehesen moesten worden komt weer helemaal terug. Waarom was dat toch zo populair? Kijk, die David Hasselhoff kapsels, bijzondere snorren, openhangende hemdjes en overkill-grote brilmonturen daar kan ik nog net wel overheen kijken, maar die BROEKEN... Waar ging dat toch over? Niet vreemder dan die afgezakte broeken van tegenwoordig of die broeken met scheuren en witte vlekken van tien jaar geleden hoor, maar waarom die belachelijk hoge broeken toch?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Last van nostalgie SadBunny?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke tijd heeft zijn ding, dit geeft trouwens wel een prettig gevoel, net alsof alles toen beter was.. Ik mag nu ook niet klagen, maar toen was alles wel makkelijker.. Toch?
capthavoc
12 jaar geleden
toppie