Hoe zet je muziek in ICloud?

Ik wil graag muziek in ICloud zetten, hoe moet dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Antwoorden (2)

Heb zelf geen apparatuur van Apple, maar op de site van Apple staat een uitgebreide, zeer duidelijke uitleg over hoe je de iCloud moet instellen. Hiervoor heb je iPhone, iPad of iPod Touch met iOS5 (of een Mac met OS X Lion | of een Windows PC met iCloud Control Panel) en iTunes 10.5 nodig.

In de video op YouTube laat iemand van het magazine AppJudgment zien hoe het plaatsen en instellen van iCloud op verschillende devices in zijn werk gaat.

Beide video's zijn in het Engels, hopelijk is dat geen probleem anders wil ik het graag voor je vertalen!

Succes gewenst alvast!

Toegevoegd na 2 minuten:
Excuus! Blijkbaar ondersteund GoeieVraag.nl geen tijdsmarkeringen in de url's van YouTube... :( het gedeelte in de video over bestanden plaatsen in iCloud begint na 7.23 minuten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soundcloud.com lijkt een veel gebriikte site. Hopelijk zijn hun aanwijzingen te volgen.