Ik zoek een liedje, zie beschrijving?

Beetje moeilijk beschrijven maar het is soort house, en in het refrein word (......) shouts geroepen. wat op de puntjes moet kan ik niet exact verstaan. het lijkt op shenkie, shempie... geen idee wat gezegt word :P
Herkent iemand dit?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoorde het op een feestje laatst, heel bekend is het niet, vroeg me af of iemand het bekend voorkwam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is house, zowiezo van de laatste jaren

Antwoorden (1)

De Jeugd Van Tegenwoordig - Shenkie

Toegevoegd na 1 minuut:
Als dit het nummer is dat je bedoelt, vind ik het geen wonder dat je het niet kon verstaan. Het refrein:

"Shenkie in de koelkast
Kenk je bent een fool gast
Oublié, quelque chose
Faffie, faffie, oeh ah"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is hem niet, in het nummer wat ik bedoel word weinig gesproken (niet veel meer dan ik heb omschreven zegmaar :P)