Ik wil muziek op een cd zetten hoe moet dit? ik heb Windows Vista

Ik heb het al een keer geprobeerd maar toen deed ik hem in mijn stereo en toen hoorde ik niks maar zag ik hem wel tellen hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

doe een lege cd er in en dan moet hij vanzelf iets doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst je muziek die je wilt hebben Rippen op windows media player! Dan stop je een lege CD er in en sleep je je muziek naar "Branden' Dan klik je op branden. Klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lege CD plaatsen, de muziekbestanden selecteren, rechter muisknop-kopieren naar.