Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben DJ ben 13 jaar en mix nu al 2 jaar digitaal. Wil nu overstappen naar cd's kan iemand me helpen ? (zie extra uitleg)

Ik ben dus gewend om digitaal te mixen maar wil nu met cd's gaan mixen. Is dat het zelfde maar dan je muziek op cd's of zijn er wel degelijk grote verschillen? En, welk goedkoop setjes (€350,-) raden jullie aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
717

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hee cd's zijn heel wat moeilijker ja ik ben ook als jou begonnen, virtual dj> kleinconsole erbij> overgegaan naar een set. Zodra je hem hebt zal ik er eerst goed op oefenen vraag op school aan klasgenoten wanneer ze jarig Zijn draai bij hun feestje. Je kan kijken op marktplaats daar heb je mooie setjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik ben zelf ook Dj en ik mix met cd's.(heb ook weleens digitaal gedaan) er zit wel wat verschil in maar het is gwn ff wennen. ik zou voor setjes rond de 350 euro op www.bax-shop.nl kijken.( waarschijnlijk ken je dat al)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding