Welk muzieknummer is dit?

Klinkt als iets van een bekende dj, maar weet niet zeker.
Ik heb niet de volledige opname, maar wel dit:
http://members.casema.nl/sektor1/naamloos.mp3

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ik ken het ook niet maar je kan het misschien met 'shazam' of soundhound uitzoeken. Die zijn te downloaden in de AppStore .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard geprobeerd, maar dit laat zich niet zo gemakkelijk vangen door een muziekherkenningsprogramma.
advanced van Marcel Woods
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wat remixen beluisterd van diverse dj's, maar niks gevonden wat er op lijkt :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hm... ja mss is het liedje wat je gehoord hebt zelf gesampeld of geremixed en is het origineel anders... Mijn telefoon gaf aan dat het marcel woods was... Maar goed het kan ook dat dat niet de goede versie is.