Wat is een goede manier om optredens te regelen voor je band?

Zijn er bijvoorbeeld sites waar podia bands zoeken waarop ik me kan aanmelden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Bijvoorbeeld ergens een atvertentie te zetten, en veel reclame maken dat je een band hebt natuurlijk!;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou je kunnen aanmelden bij popunie. Dat zorgt ervoor dat je niet in je eigen omgeving blijft optreden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heb ik iets aan :D plus 1.
Je moet contact opnemen met lokale podia en kroegen waar je op kunt trainen. Er zijn altijd mensen van de programmering die bands nodig hebben. Dat is uiteindelijk de beste manier (ik zit zelf in dat wereldje xD). Ook is, zoals hierboven, de popunie heel handig. Je hebt dit ook maar dan meer regiogericht, dus ik weet niet in welke omgeving je woont, maar dan zou ik kunnen opzoeken welke in jouw buurt is.