Hoe heet die band van wat jaren terug?

Met 3 meiden die in een eigen verzonnen taal een soort afrikaans liedje zongen.

Toegevoegd na 2 minuten:
nee geen k3. Ze hadden 1 of 2 hits en hadden allemaal een afrikaanse trom.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ja Treble dat was het.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
4.1K

Het beste antwoord

Bedoel je die drie meiden die ook voor Nederland naar het Eurovisie songfestival geweest zijn?

Dan is het Treble.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=5jCc5U7rMgU&feature=related
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij was dat Treble.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hmmm...krijg de video niet aan de praat.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
't is jou met de video wel gelukt, mij nog niet. Hoe dan ook, zeker met de toevoeging van vraagsteller lijkt me dat Treble het goede antwoord is.
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er nog eens wat geluisterd, maar ik kan er ook niks anders van maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan zet je nog de verkeerde video er neer ook... :-p Althans hier zingen ze gewoon Engels. Hier de link met de brabbel-verzonnen gedoe taal. http://www.youtube.com/watch?v=wopFZ3Wgmdk&feature=related
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps zie net dat C4th de juiste videolink al had geplaatst.
Allebei een plus dan maar. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar raar genoeg krijg ik mijn video bij het antwoord niet werkend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar dat andere filmpje werkte ECHT niet, heb het meerdere keren geprobeerd. Via de Youtube-link zie je het echter meteen staan. (Ramaganana, als ik het wel heb).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, 't ligt dus niet aan mij dat ik mijn video niet werkend krijg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, volgens mij ligt het ECHT aan dat filmpje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook weleens dat een yt filmpje niet laadt hier op de site.
Las Ketchup