ik zou graag is willen weten hoe ik mijn liedjes kan laten horen aan iemand die dan de akkoorden van gitaar er kan uitzoeken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is gewoon veel oefenen, ik ben denk ik vroeger een half jaar ermee bezig geweest en dan kan je al goed horen welke grondtoon hij heeft en of het mineur of majeur is. Als je dan verder wilt gaan, zoals in diminished, met een toegevoegde 7 of 9, ben je wel even zoet :P

Antwoorden (1)

Leuk dat je zo met muziek bezig bent.
Je zou eens bij een gitaarwinkel in je woonplaats kunnen vragen of zij een gitarist kennen die daarmee kan helpen.
Je kunt ook een briefje ophangen in de supermarkt of in een muziekschool.
Ook kan je zelf een gitaar kopen en op internet accoorden zoeken en gaan oefenen. Dan kun je het zelf doen.
Begrijp ik goed dat je liedjes bedenkt? Als dat het geval is
zing de melodie dan eerst in, zodat je het niet vergeet.