Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een leuke radiozender met hits uit de jaren '90 tot nu?

Ik weet dat Wild FM heel af en toe wel een leuke oude er tussen heeft zitten maar ik ben op zoek naar een zender die wat vaker oude nummertjes afspeelt. Het liefst rond de tijd 1998 tot 2005.. Ik ben nu namelijk pas 20 en vind het leuk nummertjes te luisteren uit m'n kindertijd.

Mag gerust een webradio zijn.

Toegevoegd na 3 uur:
Dat was vooral de Eurodance, Pop & Rock :-). Ik vind het dan ook erg leuk nummers als Sweat van inner circle en cant touch this van mc hammer te horen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Als je webradio kunt luisteren moet je eens kijken op nederland.fm. Staan verscheidene 'niche' zenders tussen. Of op de andere paginas van bijv Duitsland of USA ( bovenaan kun je het land kiezen) Er staat vast wel iets van je gading tussen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Skyradio draait hits van de jaren 80 tot nu, misschien is dat wat voor je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze week 3FM. 90's request week. Alleen maar nummers uit de jaren '90.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veronica fm geloof ik,...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk. VERONICA!
Radio Veronica, Sky Radio, Internetstation Radio 10 Gold, diverse andere internet radiostations. non stop radio stations op de digitale kabel van upc, ziggo enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding