Welke band/artiest lijkt op Radiohead of Portishead?

Ik vind de muziek van beide bands wel op elkaar lijken, maar wat lijkt er nog meer op deze bands?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.7K

Het beste antwoord

Ben zelf groot fan van beide, al vind ik ze niet helemaal op elkaar lijken. Radiohead's latere werk(vanaf album Kid A) is idd wat elektronischer en experimenteler gaan klinken. Vind het ook lastig soortgelijke bands op te noemen. Massive Attack komt wel in de buurt van Portishead, UNKLE wellicht ook. Björk, Dntel, Lamb, The Knife en TV on the Radio zijn wellicht ook artiesten die in jou smaak zouden kunnen vallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de leuke bands :)

Andere antwoorden (1)

Probeer Marillion eens, met name de cd's die ze vanaf 2000 gemaakt hebben