Hoe komt het dat het geluid van HD tv iets later is ?0

Ik zit tv te kijken en ik stoor mij aan het feit dat het niet synchroon loopt ligt dat aan mijn tv of provider?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Heb je een decoder?? dan zou je deze vertraging kunnen verhelpen via het menu instellingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan eigenlijk alleen maar je provider zijn. Of je hebt een ontzettend goedkope tv.

Even de klantenservice bellen, die kunnen je ongetwijfeld helpen.

Succes!