Ik ben op zoek naar een erg moeilijk te vinden remix van Give It to Me van Timbaland, weet iemand hoe deze remix heet(te)?

Ik heb er al 2x3 uur naar lopen zoeken op youtube, met google, nergens te vinden.. Wat het nog moeilijker maakt is dat er tientallen remixes van zijn...

Maar om het nummer te beschrijven; Het was iets van house (ja, wat anders? :p). Maar waar degene die ik zoek zich onderscheidt van de anderen was dat deze 1 of 2 stukken had waar Nelly Furtado 16 of 32 keer achterelkaar 'Give it to me' zegt in de 'build-ups', zoals je dat geloof ik noemt. Toen hij nog nieuw was kwam deze remix als eerst op op downloads.nl als je het origineel opzocht, hij kwam dus waarschijnlijk uit 2007. Maar dom genoeg had ik hem later weggegooid...

Ik hoop dat iemand me kan helpen!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

http://www.youtube.com/watch?v=U2IoADwJih4&feature=related Deze?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is hem helaas niet... Maar dankjewel