Is de Traktor Kontrol S2 geschikt voor iemand met ong. 1½ jaar ervaring met VDJ (heel klein beetje traktor) maar nog nooit een controller heeft gehad?

Maar wel bijv. elke dag heel veel mixen maakt op VDJ ?
Traktor kan ik wel snappen denk ik lijkt me nl. niet zo heel moeilijk ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ik zou sowieso aanraden om met apparatuur te gaan werken, ook al is het maar controller apparatuur, je leert dan namelijk ook hoe het is om met echte apparatuur te werken. Naast dat zal je straks als je ooit zonder controller werkt niet snappen dat dat geklooi met een muis ooit gewerkt heeft. Uiteindelijk zal het dan niet echt veel uitmaken of je nou met het ene of het andere stuk hardware of software werkt, zolang het maar naar behoren werkt. Als je de basis van mixen snapt is het allemaal zo aangeleerd, er zijn ook zat mensen die direct met apparatuur zijn gaan werken en nog nooit met software hebben gewerkt die hebben het ook allemaal geleerd.