Ik begrijp het verhaal ook niet, en misschien is dat ook helemaal niet nodig.

Ik heb de clip een paar keer bekeken, en ook de tekst van het liedje gelezen. De liedtekst is al verschrikkelijk vaag, en is m.i. niets meer dan wat spelen met woorden, en de beelden maken het er ook allemaal niet duidelijker op.

Dit lijkt me een van de vele voorbeelden, dat er bij een (nieuw) liedje nu eenmaal beeld moet zijn, omdat er altijd een clip moet komen, en dat wat je ziet niet zo belangrijk is. Er zit helemaal geen verhaal in de clip.

Eigenlijk zie je maar 3 verschillende zaken: het goedogende meisje in de spijkerbroek en truitje, wat dames die met gymnastiekoefeningen bezig zijn, en wat sexy girls druk in de weer met allerlei veren en pruiken.

Het ziet er allemaal een beetje sexy uit, en dat zal wel de bedoeling zijn. Mogelijk gaat men er vanuit, dat dit soort beelden het liedje aantrekkelijker maakt, en dat betekent kassa.

Eigenlijk vind ik dat we met dit soort liedjes en clips een tikkeltje bedonderd worden, door de gemakzucht waarmee alles in elkaar wordt geflanst, maar blijkbaar willen we dit nou eenmaal. Er is voor muzikanten en producenten dus geen enkele reden om hier verandering in te brengen.

Maar natuurlijk kunnen we het ook nog positief bekijken: je fantasie en creativiteit worden hier geprikkeld, omdat het allemaal niet kant en klaar wordt aangeleverd. Je moet er dus even over nadenken, en je mag zelf je verhaal erbij maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
Dank je wel Mesher, ik ben het denk ik wel met je eens dat er misschien geen verhaal achter zit.