Waar kan ik muziek downloaden zonder de tekst voor bijv. Een parodie?

Ik wil gaag een parodie maken weten nog welk nummer maar ik wil weten waar ik de muziek kan downloaden zonder tekst( het liefst gratis)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
5.2K

Antwoorden (3)

Je kan een karaoke versie op YouTube zoeken en die converteren naar een mp3 bestand via een mp3converter die je makkelijk kan vinden via Google. Alleen maar de link kopiëren en die in het balkje plakken en dan downloaden en je bent klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met het programma frostwire. Het is een soort vervanger van limewire en je kan er ook muziek zoner de zang op downloaden. En het is gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon dat liedje opzoeken met instrumental erbij, dan krijg je de versie zonder zang, als die er is. Op downloads.nl, of gewoon op google en dan zippyshare of mediafire bij de zoekopdracht doen.
Voorbeeld: Katy perry firework instrumental zippyshare