LastFm scrobbelen van Ipod, zelfde nummers, zelfde tijd?

Hey,

Als ik muziek heb geluisterd via mijn Ipod, en dan deze in mijn computer plug, dan scrobbelt hij automatisch de nummers naar mijn lastFM. Het rare is alleen, dat hij alle nummers die hetzelfde zijn, op dezelfde tijd scrobbelt zegmaar. Dus als ik bijvoorbeeld nummer A 10x heb geluisterd, scrobbelt hij nummer A automatisch op 1 tijdstip ofzo, dus bijv staat er dan 10x hetzelfde nummer onderelkaar met dezelfde tijd.

Weet iemand hoe dit kan? Het lijkt er namelijk op dat je Ipod de nummers zelf rangschikt ofzo en dezelfde nummers dezelfde tijd geeft.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk foto voor voorbeeld. Het gaat om hetzelde nummer.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het is trouwens wel zo, nu ik even goed kijk, dat dit nummer in dit geval dus om 6:48 is gescrobbelt, en het nummer daarvoor om 6:44 maar dan ook weer heel vaak. Het lijkt dus inderdaad een bug, dat je zodra je het nummer 1x luistert, lastFM deze random zovaak weergeeft in je scrobbels. De tijden kloppen tussen de nummers namelijk wel aardig..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ziet eruit als een bugje inderdaad! Ik zou een bug report doen bij de makers van lastFM, of bij Apple. Want dit is volgens mij gewoon een foutje in de software.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij doet dit bij alle nummers die hetzelfde zijn. Nou, uitzonderingen daargelaten dan. Maar dit is in bijna alle gevallen zo.

Andere antwoorden (1)

Omdat de iPod alleen bijhoudt dát je hem luistert en niet hoe laat ;). Dan verbind jij hem dus om 6:48 dus ziet hij 10x dat liedje op die tijd.