weet iemand een programma waarmee ik mijn muziek kan opnamen als dj?

weet iemand een programma waarmee ik mijn muziek kan opnamen als dj en dat het echt goeie kwaliteit is zodat ik het op een feestje kan laten horen ik heb nu audacity maar dat is niet hele goeie kwaliteit

Toegevoegd na 16 minuten:
en ik heb nu traktor le 2 dus ik kan geen virtual dj dat doet alleen voor dat progamma

Toegevoegd na 2 uur:
maar het moet wel gratis zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het gratis wilt hebben, dan kom je echt niet verder dan Audacity. Dat is dan toch een van de beste wat er nu op de markt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met Audacity geen goeie kwaliteit krijgt, ligt dat eerder aan de componenten in je PC dan aan Audacity zelf. Dan zal het ook met een ander programma niet beter worden.

Het beste antwoord

virtual DJ is erg goed en je kan opnemen net zoals mixcraft 5 ( het licht eraan of je een beginner bent of pro)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Virtual dj
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is Cubase, wordt ook in de muziekwereld gebruikt door producers en is echt één van de beste opnameprogramma's van dit moment.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is echt het grote nadeel. Aan de ene kant kun je het natuurlijk heel makkelijk illegaal downloaden, maar daar hou ik niet zo van :P