Zoals alle liedjes die je leert:

Probeer de eerste maat van rechts tot je die kan, eerste maat van links tot je die kan, dan tegelijk. Doe hetzelfde met de 2e maat, speelt ze achter elkaar. Hetzelfde met de 3e maat, speel ze alle 3 achter elkaar. Dan nog een keer met de 4e maat. Speel ze dan allemaal achter elkaar en begin opnieuw vanaf de 5e maat met hetzelfde systeem, dan speel je als je de volgende 4 kunt alles een keer en zo leer je het vanzelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je verstrekt erg weinig informatie, dus op wat voor soort antwoord jij rekent kunnen wij niet weten. Ik ga er maar vanuit dat je piano kunt spelen en noten kunt lezen. Hier staat de bladmuziek van I Giorni van Ludovico Einaudi: http://www.scribd.com/doc/14186778/Ludovico-Einaudi-I-Giorni-Sheets. Het lijkt mij slim om te beginnen met de linkerhand. Die ga je oefenen in sets van drie maten. Pas wanneer je die goed in de vingers hebt kan je de rechterhand er aan gaan toevoegen.
Amadea