Ik ben op zoek naar de naam van een bekend panfluitnummer. Weet iemand welke?

Ik weet alleen niet meer hoe het heet. Volgens mij is het een van de bekendste.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (5)

el condor pasa
simon en garfunkel.

Toegevoegd na 7 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=pey29CLID3I
12 jaar geleden
George Zamfir?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het nummer heet The Lonely Shepherd
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Oftewel: Einsamer Hirte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heerlijk die Kill Bill soundtrack :D
Ooit (midden de jaren 70) was dit panfluitnummer zeer populair: dolanes melodie (Tema de Vilma).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien van conquistador.
Titel weet ik nu even niet uit mijn hooft.
Is het themaliedje van het WK 1978
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bedoel je wel Carlos - The Silmarillia. Dat is niet 100% panfluit, maar wel bekend geworden vanwege de panfluit. Er is een 2001-versie (1e bron), en een versie uit 2007 (2e bron).