Wat doet de vrouw in het roze op het einde van de clip van de Beatles; 'You've got to hide your love away'?

Op het einde van de clip 'you've got to hide your love away' van de Beatles doet de vrouw in het roze haar mond open, probeert iets te zeggen ofzo. Iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ze zingen steeds: "Hey, you've got to hide your love away" en op het eind na het intermezzo denkt zij dat het weer zover is om te zingen: "Hey...", maar dat hoeft niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze namen het niet zo nauw met de eind productie bij Beatles films dus hier en daar zitten er dingen in die ze hebben laten zitten. Waarschijnlijk heeft ze bij de opnames iets gezegd, maar in de eind mix is dat weg gelaten omdat het nummer nog bezig is.