Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er is een nummer met de titel: 'de leven.' Ook zingt diegene in dit nummer: 'Dit is de leven'. Waarom maken ze zulke fouten bij songteksten???

Het betreft dit nummer:

http://www.youtube.com/watch?v=9lVdyrmIcco

Rond 0:50 begint het refrein met de betreffende zin.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
950
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het en de leven kan allebij hoor. Bij ons op school zeggen ze ook die meisje enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze kunnen het wel zeggen, maar je sollicitatiebrief wordt er nog steeds op afgekeurd, en dat zal nog wel even zo blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:') 'kan allebij'
Het is: kan allebei..
Maar goed, het kan dus niet allebei. Ik heb er echt een grote hekel aan als iemand de en het omdraait terwijl je DUIDELIJK hoort wat het moet zijn.
En dan alsnog als een songtekst..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is de nieuwe generatie die ons land overspoelt waarbij dit soort fouten express worden gemaakt om stoer over te komen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij is hier bewust voor gekozen. Dat heb ik gehoord op de radio. Ik vind het ook een beetje raar. Niet echt een lekker voorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee inderdaad..vind het maar raar..
Omdat het een liedje is, wat de titelsong van een film genaamd Rabat is dat gaat over marokko.. Nee ik zou het eigenlijk niet weten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is de tekstschrijver wel teveel geindoctrineerd met de engels grammatica?

of (willen) opvallen door tegendraadsheid, geef toe, het klinkt anders dus je denkt toch: hej vaag?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding