Heeft iemand suggesties voor een koptelefoon voor de Iphone 4 ?

ik ben op zoek naar een goede koptelefoon voor de vakantie.
Het liefst eentje waarbij die het geluid van buiten af afsluit en
met een volume knop.

De prijsklasse waar ik aan zat te denken ligt ergens tussen
de 100 - 150 euro.

Heeft iemand suggesties voor een bepaald merk of
koptelefoon.

Ik hoor graag wat de voordelen ervan zijn , maar ook de nadelen .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (5)

Dr. Dre Monster Beat Tour ControlTalk.

Speciaal voor iPhone, €144, met opnemen, harder, zachter... Sluit omgevingsgeluid af, mooi, goed geluid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met dat budget, zou ik 100% voor een bose gaan! Ik heb hem zelf ook gekocht en heb geen dag spijt gehad, wat een heerlijk geluid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het door jouw genoemde bedrag zijn ook gerenommeerde merken als Sennheiser en AKG te koop.

Wat ik overigens zou aanraden:

Ga naar een grote winkel als Saturn of Mediamarkt en vergelijk gewoon op je gemak diverse koptelefoons.

Veel soorten hebben ze demonstratie-klaar hangen, je kan dan niet alleen de klank vergelijken, maar ook het draagcomfort.

Veel mensen vergeten dat aspect mee te wegen en staren zich blind op specificaties, merknaam of uiterlijk en kopen een koptelefoon die ze bijna nooit meer gebruiken omdat hij niet lekker zit.

De pasvorm kan voor iedereen verschillen, wat de een aangenaam vindt kan de ander vinden knellen.

Een afrader is de draadloze koptelefoon omdat er altijd meer of minder ruis te horen zal zijn, maar voor een iPhone zou het sowieso niet praktisch zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb voor m'n vakantie een setje van Sennheiser gekocht, en zelfs de variant van 60 euro gaf lekker geluid en wist achtergrondgeluid goed te onderdrukken.

Gebruik ze primair om in vliegtuig een filmpje op m'n iPad te kunnen kijken (met reguliere headset komt het geluid niet boven de ruis van het vliegtuig uit), en dat beviel erg goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou gaan voor een sennheiser heb het altijd gebruikt en heeft altijd goed gedaan