Hoe heet dit nummer ook alweer, ik kan mij de muziek niet meer herinneren??

Ben de muziek vergeten van dit rap/hiphop nummer, waarvan de set was op een boerderij. Er was een hele (denk ik) dikke blanke man bij, waarvan ik de naam niet meer weet en nog een paar donkere mannen waar ik ook de naam niet meer van weet. Het enige wat ik mij wél herinner is dat de blanke man een typische artiestennaam had, en dat hij op een tractor (dénk ik) zat en de rest er zo ongeveer omheen.

Ik dacht dat die blanke man Uncle nog wat heette (ik weet het niet meer!!), maar dat durf ik niet hardop te zeggen, want het kan net zo goed een totaal andere naam zijn.

Ik denk zelf dat het ruim 5 jaar oud is.

Het irritante van alles is dat ik mij de muziek niet meer kan herinneren, maar wel de clip zelf.

Toegevoegd na 10 minuten:
er werdt dus in gerapt, niet in gezongen!! (Dat weet ik dan weer wél)

Toegevoegd na 14 minuten:
En de clip is echt GOED... (Als iemand die vindt, dan zou dat super zijn!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

bubba sparxxx ugly?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JAAAAA!!!! DANK JE WEL!!! ... nu nog de clip ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zei nog dat ik t niet zeker wist ... ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd! ik zie dat nu pas eerlijk gezegd! Toen (2002) keek ik alleen naar die mannen hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha ... ik in me huiskamer... lol Baal echt dat ik nog 40 minuten moet wachten om deze vraag te sluiten :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, duurt altijd een uur... zodat andere mensen ook nog de kans hebben om antwoord te geven....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb de vraag gesloten. Dank je wel voor je antwoord, saint xxx! :D en boks bedankt voor de clip!! +++++

Andere antwoorden (1)

uncle cracker, haha idd dat is weer ff geleden.
maar ik ben nog ff op zoek naar de clip die jij bedoelt