Hoe heet het nummer dat wordt afgespeeld in de oproep van rtl woonmagazine met nicolette van dam?

vraag staat al op goeievraag maar wordt niet goed beantwoord!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Zoals ook bij de vorige, exact dezelfde vraag duidelijk werd, is dat eigenlijk niemand het weet. In dat geval kun je het beste contact opnemen met RTL zelf, zij zullen je er ongetwijfeld verder mee kunnen helpen!