Weet iemand een site over nieuwe liedjes?

een site waar je kan zien welke wereld artiesten een nieuw nummer hebben de afgelopen week en die veel update word genre pop en r&b.

geen tmf, mtv of radio sites

Toegevoegd na 14 uur:
ik bedoel echt nieuwe nummers niet nummers die nu nog in zijn of populair of zo maar nummers die er pas zijn bijvoorbeeld last friday night van katy perry is nu in maar het bestaat al meer dan 3maanden dus is het niet echt nieuw echte nieuwe nummers hebben vaak ook nog geen clip maar alleen audio die nummers bedoel ik

muziek charts hebben vaak maar 2 of 3 nummers die echt nieuw zijn.

got 2 love you sean paul en alexis jordan(is er 3weken die is wel echt nieuw)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vergeet niet dat Rebecca Black vannacht haar nieuwe single uitbrengt!

Het beste antwoord

futuremusiccharts is echt een aanrader. Kijkt ver vooruit en voorspelt vaak nieuwe "hits". Ook kijken ze naar het buitenland, wat daar populair is om zo te voorspellen of die nummers ook naar Nederland komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je ze op twitter volgt kan je meestal zien wanneer een nieuw liedje/album uitkomt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar moet je dan niet per artiest volgen? en kleine nummers en mixen hoor je dan toch niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja per artiest idd, das 1 nadeel
Ik check de top 100 altijd op http://www.billboard.com/charts/hot-100#. Dit is een leuke Amerikaanse site waar je de liedjes ook gelijk kunt luisteren en eventueel downloaden. Hier kun je ook nieuws volgen over je favoriete artiesten, video's bekijken en zien wanner ze concerten geven. En dat allemaal in een hip jasje gestoken :)

Toegevoegd na 14 uur:
Als je echt op zoek bent naar de nieuwste nummers, raad ik je aan op dit te doen via PopCrush. Als je op Google intypt: >New songs on the radio [maand + jaar] PopCrush< krijg je een link naar de site met een artikel die ze elke maand opnieuw schrijven. Dit artikel bevat ook een lijst met die allernieuwste nummers die die maand voor het eerst op de radio zijn uitgebracht. In jouw geval kun je dus intypen: >New songs on the radio july 2011 PopCrush< et voilà, daar is je lijst!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.ultratop.be
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of probeer de Luiterpaal van 3voor12. Hier staan nieuwe albums van artiesten compleet en gratis te luisteren!
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/