Hebben ze van de recente AH reclame ook een langere versie gemaakt?

Op dit moment hoor je constant een reclame van AH, met Hamburger kortingen, vind hem zo grappig, maar nu ben ik benieuwd, hebben ze daar ook een originele lengte cover versie van gemaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Jazeker en daar kun je van genieten op youtube.

Als je deze aanklikt (de korte versie) komt er vanzelf een tekstje in beeld, en als je daarop klikt, dan komt er een versie van 4 minuten en 19 seconden!

http://www.youtube.com/watch?v=Mr63uiDAIcc

Ik heb 'm zelf niet helemaal bekeken; hij is wel leuk maar ook HEEEEL erg lang :-)

Als het berichtje bij jou niet verschijnt: hieronder staat de lange versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien moest je hem dan maar wel ff kijken haha, want hij is gekopieerd en geplakt. Dus niet het officiele clip of lied
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik heb echt geen zin om dat allemaal te gaan bekijken. Ik weet nu echt wel dat de hamburgers in de aanbieding zijn. Ik heb ook niet beweerd dat deze video officieel zou zijn hoor. Ik denk zelfs dat er helemaal geen "officiele" lange video van is. Want AH gaat zijn klanten niet vervelen met zo'n ontzettend langdradig liedje! ;-)

Andere antwoorden (1)

Nee, dat hebben ze niet. Maar ik zag op YouTube een filmpje wat ze hebben bewerkt zodat hij langer is. Maar die kan ik nu even niet vinden.