Waar gaat het nummer 'no mercy' van Racoon precies over?

12 jaar geleden
in: Muziek
7.9K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Het beste antwoord is al gegeven, maar een interessant feitje misschien, is dat er een professioneel pokerspeelster bestaat met bijnaam No Mercy: Isabelle Mercier.

Het beste antwoord

Het gaat volgens mij inderdaad over een meisje dat geen genade kent. Niet perse alleen met poker. Een meisje dat mannen domineert en ze gebruikt voor hun geld.

Een aantal zinnetjes waaruit ik dit heb opgemaakt:
She picks his heart like his pocket
She wears her hair like it's a crown
She sees straight through all his cool poses
She holds the leash, good dog stay down

Oohh, there won't be any mercy
Not unless you got a diamond ring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Want?
Annswers
12 jaar geleden
Goh dat had ik niet begrepen zo, dank je wel!

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat het gaat over een vrouw die geen genade heeft voor de soldaten en de koning etc.
(she's got no mercy for the soldiers, no mercy for the king)
Dat is de letterlijke vertaling, het zou kunnen dat het hier ook over gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het goed begrepen heb gaat het over een spelletje pokeren.