Welk nummer brengt Prince hier: http://www.youtube.com/watch?v=8vITKFi2W_o&feature=related

Is dit een nummer die op een album van hem is weer te vinden,of is het een cover? Zo ja ,van wie?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.youtube.com/watch?v=8vITKFi2W_o&feature=related

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Dat liedje heet "The everlasting now" van het album "The rainow children". Het is gewoon van Prince zelf als ik het goed heb.

Toegevoegd na 41 seconden:
*Rainbow

Maar was net te laat..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar WEL goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ja, wel goed ja.. Maar het is altijd leuk om de eerste zijn met het antwoord ;)

Andere antwoorden (1)

Als je de comments onder het filmpje door-akkert, kom je er achter dat het nummer 'The Everlasting Now' heet, en dat het van het album 'Rainbow Children' uit 2001 komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en die van jou ook+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks +