Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een nummer wil afspelen geeft hij aan dat het bestand niet is gevonden wat kan dit zijn?

Terwijl ik sommige nummers al wel 2 jaar heb en al over de honderd keer heb afgespeeld, wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
678

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

heb je ze misschien verplaatst?

Wat ook wel eens wilt helpen is ze opnieuw toevoegen aan de mediabibliotheek. ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vermoedelijk heb je de bestanden inderdaad verplaatst. Itunes kan muziekbestanden afspelen, zolang deze op dezelfde plaats blijven staan. Eens verplaats vindt hij deze niet meer.

Een oplossing is om je muziek heel goed te ordenen. Eens je een liedje aankoopt of naar je computer haalt dan orden je ze best onmiddellijk, voor ze in de Itunes bibliotheek te zetten.
Je ordening is persoonlijk, deze kan je het beste zelf bedenken. Ikzelf orden mijn liedjes eerst per artiest, dan album en dan de nummers.

Je kan Itunes ook instellen om de bestanden onmiddellijk te verplaatsen naar de Itunes map. Dit is heel handig, al is de ordening niet zo overzichtelijk. Als je geen andere programma's dan Itunes gebruikt kan dit natuurlijk geen kwaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding