Nee, je moet drink-etenswaren afgeven aan de beveiliging als ze het vinden in je tas.

Die gooien het voor je neus weg in de afvalbak.

Je bent verplicht om wat te kopen op het terrein zelf, jammer genoeg..

Als je gaat, veel plezier! Ik kan helaas dit jaar niet. :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het mag inderdaad niet, heel stom, maar je hebt altijd nog wat plekken waar de beveiligers niet kijken. Stop hem bij je kruis, dat is echt één van de beste plekken :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot ze erachter komen, denk ff na man.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik weet niet hoe vaak je naar concerten etc. gaat, maar het lukt keer op keer om daar dingen te verstoppen bij verschillende mensen en we zijn nog nooit betrapt. Waarom? Omdat ze daar niet kijken. Denk ff na man xD
Nee, dat pakken ze allemaal af.
Gelukkig toen wij naar bevrijdingsfestival in Zwolle gingen dit jaar wisten we een sluiproute om wel binnen te komen zonder de beveiling ons spullen controleerde dus wij hadden wel flesjes drinken en eten mee.