Bladmuziek voor gitaar van The Beatles. Als PDF vrij te downloaden. Wie weet ze te vinden? En andere gitaar evergreens?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.7K

Antwoorden (3)

Op deze site staan alle 201 Beatles songs (1862-1974) in PDF-formaat, met tekst, pianobegeleiding en akkoorden-notatie voor gitaar, in de verkorte vorm zoals B7, C, Em etc. Ik neem aan dat het je om de akkoorden te doen is en dan werkt dit prima.

http://fliiby.com/file/77697/r2ebymvuod.html

Als je naar beneden scrollt, zie je een tab, met "download file" en een geel pijltje. Het is een 14 MB bestand.
Zet wel een popup-stopper aan, en trek je niets aan van de enorme hoeveelheid schreeuwende aankondigingen dat je de 100.000e bezoeker bent, en een prijs hebt gewonnen! Gewoon op de download tab klikken, 60 seconden wachten, en je download start vanzelf.

Ik heb 'm net ook even gedownload, en het ziet er prima uit. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je tablatuur kan lezen (tabs), maar dan zou ik www.ultimate-guitar.com aanraden. Hier kan je elk lied vinden van elke artiest. Het is niet in PDF, het staat gewoon op de site, maar als je achter de computer gitaar aan het spelen ben, is dit het handigste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een boek dat heet "The Beatles Complete", copyrighted by Northern Songs Limited. Wise publications. Ik heb het in mijn bezit. Dit boek bevat 218 bladmuziek nummers voor gitaar, piano en vocal... Andere evergreens en ook de beatles voor alle instrumenten vind je op Songsterr.com, maar dan in de vorm van guitartabs, zodat ook mensen die geen noten kunen lezen ermee overweg kunnnen. Wil je zo'n heel nummer overzetten dan zijn daar ook nog programma's voor, maar dat moet je me dan maar even laten weten.

Succes!