Weet iemand wat voor muziekinstrument dit is en hoeveel het ongeveer waard is?

Ik heb dit instrument gekregen en ik weet absoluut niet wat het precies is en hoeveel het waard is.... Kan iemand mij hiermee helpen? Groetjes Natasja

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Volgens mij is het een Indiase sitar..

Toegevoegd na 3 minuten:
Er staat er een op Marktplaats voor 475,- euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, is een sitar en als je een beetje oefent klinkt die als in onderstaand filmpje.
Wat ie waard is, lijkt mij gewoon de prijs voor een goed of slecht muziekinstrument.

Toegevoegd na 26 minuten:
je moet er wel nog even snaren bijkopen zie ik nu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker een sitar! ma echt geen idee hoeveel het waard is...
the beatles hebben ook al eens een sitar gebruikt in een liedje

Toegevoegd na 9 minuten:
ja en zonder snaren kunt ge er wel ni veel mee doen e