Een keyboard dat aangesloten kan worden op je computer, Welke?

Ik wil graag een vrij goedkoop keyboard kopen die aangesloten kan worden op mijn computer en welke software moet ik dan gebruiken om het te recorden?
Ook moet aan dit keyboard wel een sustain pedaal komen. Waar kan ik deze zo goedkoop mogelijk kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Om het te recorden: VirtualDJ
Verder weet ik het niet, sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt een goedkope wil, maar niet zo'n heel goedkoop ding (meestal slecht geluid etc.). Zou ik een tweedehands kopen. Dit is echt de beste optie, meestal zijn ze nog in goede staat en je hebt veel meer aan een keyboard dat eerst 500 euro was maar nu voor 150 dan een gloednieuwe voor 150.