Hoe heet dit liedje?

Hey iedereen, kan iemand me helpen met de naam van dit liedje?
Ik weet de tekst niet, het enige wat ik weet is dat er in het refrein een deuntje zit met een heel apart instrument en dat klink een beetje als:
Tu tu tu tu tuuu tu tututu tu tu en dan iets van "Don't you come back" maar dat weet ik niet zeker.
Dat tu gedeelte valt erg op, het is een instrument/effect wat ik nog nooit eerder had gehoord namelijk.
Het nummer is de laatste tijd weleens op de radio geweest.
Het klinkt een beetje ouderwets, lijkt lichtelijk op Toto maar daar ben ik niet zeker van, het is in om beetje ouderwetse muziek te maken namelijk (denk aan bijv. de Baseballs).

Hoop dat iemand met kan helpen want ik vind het wel een leuk nummer!

Toegevoegd na 7 minuten:
Als er gezongen wordt hoor je enkele mannen, ze zingen vrij hoog.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
19.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor radio zender ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enkele mogelijkheden, Radio 8fm maar dat is 2 weken terug.
Gisteren hoorde ik hem en ik dacht dat het toen op radio 2 was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, dan kan ik u zo niet helpen, ga zo nog even in de hitlijsten kijken/zoeken maar anders kan ik niets voor u betekenen... Ik luister namelijk geen Radio 2, just 538...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, je mag gewoon jij zeggen hoor, ben pas 15 :P Ik heb ook al gezocht maar ik vind (nog) niets dus ik ga verder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen bedankt voor de moeite maar ik heb hem mede door jullie kunnen vinden! Julian Perretta - Wonder Why http://www.youtube.com/watch?v=HlRcLU3gBy0

Antwoorden (4)

Hit the road jack?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helaas is dit hem niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Human Nature - Don't come back?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even kijken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je maakt het wel moeilijk =')
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja sorry :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
There is a war, van Leonard Cohen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hier lijkt het absoluut niet op, denk dat het toch een nieuw(er?) nummer is
Ik denk dat je Paul Young bedoeld, met come back and stay.
Mooi jaren 80 nummer!
http://www.youtube.com/watch?v=hRMBlFGtVJw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi nummer maar dit is hem helaas ook niet, denk toch dat het een recentelijker nummer is.
Misschien is het : Pitbull - Give me Everything
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb hem eindelijk gevonden: Julian Perretta - Wonder Why
http://www.youtube.com/watch?v=HlRcLU3gBy0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okey, maar je moet de Jasperd niet goede antwoord geven omdat je hem al eerder had gevonden, hij wil zo punten scooren, geef hem die niet!. Hey, btw, dat nummer zocht ik ook :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grapjas, ik plaatste dat antwoord precies tegelijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Handig toch! Daarom vraag ik dat ook, wil weten of hij eerder was of niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liegen is simpel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je gelijk in
Wonder why-Julian Paretta?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jup dat was em ;)
Wist je het al voor ik de reactie hierboven plaatste?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vlak daarvoor ja ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke';)