Ik ben al jaren op zoek naar een portugees nummer,ik weet dat er veel amanao in voorkomt,het is een leuk optempo nummer.Wie kan mij helpen.Dank alvast

Toegevoegd na 22 uur:
De zanger zijn naam is RODRIQUES(Z),gelooft ik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zanger? Zangeres? Groep? Oud liedje? Bekend of onbekend? Weet je een hele zin ? (al is het gebrekkig)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat de naam van de zanger RODRIQUES(Z)is,en dat hij uit de buurt van PORTO kwam,het liedje is waarschijnlijk uit de jaren 70,verder weet ik het niet,als je het liedje hoort blijft het in je hoofd zitten

Het beste antwoord

Ik heb lang moeten zoeken, maar ik denk dat ik het gevonden heb:

Johnny & Orchestra Rodrigues - Hey mal yo (uit 1975)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het zoeken op mijn vraag,geweldig,nogmaals bedankt