frans of italiaans liedje gezocht

vroeg (aantal jaren geleden) luisterde ik altijd een frans liedje (of spaans of italiaans weet niet precies, volgens mij wash et italiaans) en deze had ik ook helemaal uit mijn hoofd geleerd en nu ben ik er weer op zoek naar . kan allene niet op de naam van de zanger komen, iets met een g of een j en de achternaam ook volgens mij, ja klinkt eenb eetje vaag weten jullie misschien iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herinner je de tekst nog? Denk niet dat iemand zo jouw liedje kan vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je even wat stukjes van wat jij toen uit je hoofd leerde op kunt schrijven, zelfs al is het maar fonetisch, dan kunnen de mensen je verder helpen.
Zo geef je veel te weinig info om op verder te gaan. Gr. Koos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik dacht al dat ik te weinig informatie had maar t is al jaren geleden kan me het niet meer herinneren! laatst had ik de naam nog in me hoofd maar nou ben ik het kwijt.. ik weet wel dat het hoesje van de cd bruinig/zwart was met zijn gezicht volgens mij ! maarja weet ook niet of iemand hier iets aan heeft.. heb al gekeken of we de cd nog hebben maar kon t niet vinden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iglesias. Gulio, ik weet eigenlijk niet hoe je zijn voornaam schrijft.
De vader van Enrique.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt het helemaal uit je hoofd geleerd en je weet niks? Beetje raar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik dacht ook al aan gulio iglesias maar dat is t ook niet.. en ja ik kende het helemaal kon het helemaal meezingen maar is zo lang geleden ik kan het mne geowon niet meer herinneren vooral omdat het italiaans/frans of iets was. kijk dat weet ik zelfs niet meer..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voglens mij is zn voornaam iets van jules! even verder googlen horo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of iets van juan hm moeilijk dit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Julien Clerc misschien uit Frankrijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hm nee ik ga morgen nog eens goed zoeken naar de cd! iig alvast bedankt voor iedereen die moeite doet;)

Antwoorden (3)

Gainsbourg begint met de letter G en ja hij had hele mooie liedjes in de Franse taal.

Kijkt U anders nog eens op deze website:

http://www.opvakantie-frankrijk.nl/Franse_muziek_Tips_van_Guuzbourg_ARCHIEF.htm

Gigi D 'Agostini had ook Italiaanstalige nummers,waarop het zo lekker meezingen is

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Julio Iglesias heeft van die typische Franse en Spaanse liedjes die in je hoofd blijven hangen.
De video is maar een voorbeeld van zo'n zomernummertje dat blijft hangen. Hij zingt ook in het Engels en Frans...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk dat je deze bedoeld, je verstaat er niks van maar hij is leuk........
Gerard Lenorman - Voici Les Clés
Bronnen: