Hoe komt het dat er af en toe sommige podcasts van me iPod afgaan, maar ze nog wel steeds in m'n iTunes staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk worden de podcasts die je afgeluisterd hebt niet meer gesynchroniseerd. Dat is een instelling in iTunes.
Je kunt de synchronisatie aanzetten of met de rechtermuisknop op de podcast(s) klikken en dan
'Als onbekeken markeren' aanklikken. Dan verschijnt
een blauw bolletje voor de podcast en komt hij weer
op je iPod (totdat je hem weer beluisterd hebt).