Wat gaat Mike Portnoy nu doen? En hoe gaat het verder met Dream Theater?

Ik snap nogsteeds niet wat er nu allemaal gaat gebeuren tussen alle wirwar. Ik weet alleen waarom ze uit elkaar zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik niet trouwens: ik kwam er net achter toen ik je vraag las. Waarom zijn ze uit elkaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mike wou even rust, zoals hij wel vaker wil. Alleen de andere bandleden niet dus moest hij eruit. Vervolgens bood hij ook nog aan terug te komen maar wilden ze hem niet meer. Check de wiki van Dream Theater anders even :)

Antwoorden (2)

Hij gaat gewoon door met nieuwe projecten, heeft op dit moment geloof ik een Frank Zappa tour, zo te lezen op zijn website is hij echt niet van plan om het muzikale bijltje erbij neer te leggen.
p.s. geniale drummer he :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker geniale drummer :)
Dream Theater heeft Mike Mangini geronseld als vervanger.

Minder cool dan Portnoy (maar goed, die staat ook wel op eenzame hoogte), maar wel een man met veel ervaring en dikke chops! Hij was de drummer van Extreme en hij heeft ook een tijd Steve Vai begeleid.

Portnoy zal zich voorlopig nog niet vervelen. Die is natuurlijk overal welkom, en ik gok dat hij als een soort van super-duracell-konijn blijft trommelen tot de wereld vergaat. (-:

(Kennen jullie die reclame nog? Duracell konijnen? Iemand? ;-> )