hoe kun je een FLAC-muziek bestand maken naar een MPEG4 of MP3 bestand maken?

ik heb mooie muziek... alleen het is FLAC en kan dat niet op mij computer afspelen. HELP!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Beste Sydney,

Ik heb toevallig een oplossing voor je probleem.
Je kunt je FLAC-bestanden compleet en zonder problemen afspelen met de gratis VLC Media Player.
Deze zou normaal ook de FLAC-bestanden kunnen omzetten naar een .mp3.
Indien nodig zal ik dit even voor je opzoeken.

Met vriendelijke groeten,
Hyronimus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hoeft de bestanden niet te converteren naar MP3 of andere extenties.
Als je Exaile mediaplayer installeert (gratis te downloaden), kan je ook FLAC-bestanden afspelen.
Deze zijn sowieso van veel betere kwaliteit dan MP3, dus heb je er ook nog meer lol aan ook :)
veel luisterplezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kon geen goede download vinden
je kan hem converteren via deze programma gratis te downloaden en je kan er veel meer dingen mee dan alleen converteren

http://www.dvdvideosoft.com/