hoe speel ik muziek op mijn dsi af

en hoe ik dat moet doen op een ds kaart

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Dat kan als je het formaat omzet. Ik heb zelf een DS dus ik probeer verder geen vage verhalen op te hangen.
Dit had ik op google gevonden:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt een speciaal kaartje nodig met SD kaart, die kan je bij veel winkels krijgen, en daar moet je het op zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt een speciale kaart bestellen op Sidder.nl
Via een SD-kaart-adapter zet je je mp3 bestanden op dit kaartje. Op dit kaartje staat ook bijgeleverde software en kun je programma's installeren zoals bijvoorbeeld een programma dat MP3 vanaf de SD-kaart kan afspelen. Zo'n programma kun je downloaden. Waar, dat is de hamvraag. Trefwoorden: homebrew, mediaplayer mp3, dsi

Toegevoegd na 34 seconden:
(De bijgeleverde software dien jezelf op het SD-kaartje te zetten)