Wat is de titel van deze clip van The John Walker Band ?

Ik heb deze band nog niet zo heel lang geleden ontdekt via een buitenlandse radio zender en vind het super fijne blues.
Uiteraard ben ik op Youtube gaan kijken of er clips zijn van deze geweldige band en kwam de volgende clip tegen. Helaas staat er geen titel bij. Degene,die de clip had gepost,is onbereikbaar. (zelfs nadat ik een abonnement op zijn kanaal had genomen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik denk dat het deze is:

Nothing left to lose

Type of Work:
Musical work
Registration Number / Date:
PAu001022918 / 1987-10-13
Date of Creation:
Title:
Nothing left to lose.
Description:
1 sound cassette.
Number of similar titles:
Similar Title:
Nothing left to lose. Co-composers, Jimmy Riley & Robert Reynolds
Copyright Claimant:
Ken White, John Walker, Wayne White
Authorship on Application:
music: John Walker, Wayne White.
Names:
Ken White 1948-
John Walker 1954-
Wayne White 1954-

Read more: http://www.faqs.org/copyright/favorite-subjects-in-western-art-by-alden-l-todd-and/#ixzz1NXnA85Rn