Weet iemand iemand muziek als dat van Edith Piaf en Charles Aznavour?

Ik zoek van van rustige franse nummers die je aan typische franse cafeetjes herinnert. Of italiaanse nummers die ook zo zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.3K

Het beste antwoord

En dan heb je nog: Gilbert Becaud, Marcel Amont, George Moustaki, Nana , Les Compagnons de la chanson, Adamo,

Toegevoegd na 14 minuten:
Hieronder heb ik er een aantal op een rijtje gezet.
C' est vraiment la fête!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ga naar www.jazzradio.com en tune in op radio kanaal Paris Cafe. 24 uur muziek alsof je zelf op het franse terras zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jacques Brel (is wel een Belg)
Patricia Kaas
bamibal
12 jaar geleden
Er zijn prachtige nummers van Patrick Bruel, Serge Lama Serge Gainsbourg en, jawel, Carla Bruni
Kijk verder een op deze site: om te smullen!

http://franse-chansons.jouwpagina.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muziek van Josephine Baker, Tino Rossi, Maurice Chevalier, Charles Trenet, Georges Brassens, Yves Montand en Fernandel.
Amadea
12 jaar geleden
Wat echt een geweldige artiest is in dit genre: Paolo Conte.
Zoek maar eens een paar nummers van hem. Een van de bekendste "Via Con Me" (it's a wonderfull). Zie bron en geniet!