Wanneer komt de videoclip van "Justin Bieber ft Chris Brown - Next to you" uit?

Ik weet wel dat de videoclip wordt opgenomen. dat weet ik doordat chris brown en justin bieber dat getweet hebben maar wanneer komt het uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hopelijk nooit ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is de domste reactie die ik ooit heb gezien. Als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan niks ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik wist dat iemand zoiets zou antwoorden. (hoef ik het niet meer te doen xD)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat iedereen een eigen smaak hebben of zo ?
Ik ben ook geen van Justin, maar ik probeer haal in ieder geval te helpen. Goeie vraag trouwens ! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjulliewel♥

Het beste antwoord

Ik heb een paar youtube filmpjes opgezocht, en iedereen zegt bij de reacties dat music video over 2 weken uitkomt.
Nog even geduld dus! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel♥