Waar vind ik de videoclip gemaakt door spitting image - star trekkin

Ik ben op zoek naar deze videoclip: Star Trekkin Across The Universe, maar dan niet de originele (van the firm met aardappelhoofden), maar die gemaakt is door Spitting Image (het was ook de versie die zover ik me kan herinneren het meest is uitgezonden hier in Nederland.

Wie weet waar ik deze kan vinden of hoe ik hier aan kan komen?

Toegevoegd na 24 minuten:
Ik heb dus echt niks aan de links van you tube met de originele clip van The Firm, met van die aardappelhoofden, dus nee die bedoel ik niet!

Ik weet 100% zeker dat er een spitting image versie is, met googelen op spitting image kom je hem ook wel eens tegen op muziekoverzichten.

Ik zoek dus echt de clip met van die poppetjes/figuren zoals in spitting image en niet de klei/aardappelhoofd figuurtjes van de originele clip. Deze clip heb ik zelf pas gezien toen ik deze clip ging zoeken. Vanuit mijn jeugd herinner ik me alleen de spitting image versie (karikatuurpoppetjes versie)

12 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Het beste antwoord

Onvindbaar. Helaas , want ik weet precies over welke clip je het hebt en herinner hem me zelfs nog.

Ik heb wel een link gevonden waar je alle oude afleveringen zou moeten kunnen kijken, maar dat is een speld in een hooiberg. Hoewel ’ 1986’ het zoeken wel eenvoudiger maakt.
http://search.ovguide.com?ci=85&=Spitting+Image+%2341

Hopelijk zit hij daar ergens tussen.

Ik meen me trouwens (inmiddels) wel te herinneren dat het niet zozeer en onderdeel was van een aflevering alswel een soort extra ' gig' buiten de serie om, net als het Kippenlied waar je op Internet WEL helemaal dood mee wordt gegooid. Vreemd genoeg maakt dat het blijkbaar juist moeilijker om hem te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
thx voor de tip... al kon ik het daar niet vinden via via via heb ik wel wat afleveringen gevonden en dit lijkt nochtans de beste methode om hem misschien te vinden. Echter het waren een hoop seizoenen, dus dat wordt een lange speurtocht.

Andere antwoorden (2)

De versie zoals hieronder is voor zover ik weet de enige versie, zo kan ik me hem ook herinneren.
De meest bekende Spitting Image music video is die van land of confusion van Genesis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
bedankt voor je reactie, als antwoord heb ik hier alleen weinig aan natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, misschien niet direct maar ik wil hiermee eigenlijk zeggen dat je je wellicht moet gaan afvragen of je herinnering aan die video wel klopt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook niet waar trouwens ; de meest bekende Spitting Image video is zonder enige twijfel de Chicken Song. En volgens mij ken ik dat gr....lied nog letterlijk uit mijn hoofd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De herinnering klopt wel ; ik zie hem zo nog voor me. Er zijn ook wel veel links naar te vinden, alleen niet naar de clip zelf.
sterredag
12 jaar geleden
gelukkig ben ik niet de enige die het me herinnert :) al twijfelde ik sowieso niet, aangezien mijn broer hem ook nog zo herinnert.
kwam deze op You tube tegen. Is dit wat je bedoelt?